T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU
GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU

GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU

            “Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” uyarınca, YÖK Başkanlığınca yapılacak olan Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına müracaat edenlerin başvuru formları Üniversitemiz Sınav Kurulu tarafından değerlendirilmiştir. Yapılan değerlendirme sonucunda, Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına başvuru yapanlardan başvuruları uygun bulunanların ve başvuruları uygun bulunmayanların listeleri aşağıda yer almaktadır.

            Başvuru yapanların bilgilerini incelemeleri ve başvuru sonuçlarına itiraz edecek adayların 01.07.2024-05.07.2024 tarihleri arasında mesai bitimine kadar Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

 

BAŞVURULAN ÜNVAN

DEĞERLENDİRME SONUCU

MÜHENDİS

Tıklayınız…

ŞEF

Tıklayınız…

MEMUR

Tıklayınız…

 

 

 

 

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup, başvuru yapan adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr