T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI KESİNLEŞEN ADAY LİSTESİ SONUÇ DUYURUSU
GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI KESİNLEŞEN ADAY LİSTESİ SONUÇ DUYURUSU

     “Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” hükümleri uyarınca, Üniversitemiz İdari Personeline 09.10.2021 tarihinde yapılacak olan Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına müracaat eden adayların kesinleşen listesi aşağıda yer almaktadır.

       Listede bilgileri bulunan adayların, Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı web sayfasında Duyurular/Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı İlanı/İlan Metni bölümünde yazılı olan IBAN numarasına 03.09.2021-10.09.2021 tarihleri arasında sınav ücretlerini ödemeleri gerekmektedir.

 

 

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup, başvuru yapan adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr