MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNÜN
01/03/2021 TARİHLİ VE 31410 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYIMLANAN SÜREKLİ İŞÇİ ALIM İLANINA BAŞVURAN ADAYLARDAN KURA SONUCU YEDEK OLARAK SEÇİLEN ADAYLARIN EVRAK TESLİM TAKVİMİ
Üniversitemiz birimlerinde sürekli işçi kadrosunda istihdam edilmek üzere, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/D maddesi, 4857 sayılı İş Kanunu ile Kamu Kurum ve Kuruluşlarında İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında İŞ-KUR aracılığı ile sürekli işçi alım ilanı çıkılmış ve İŞ-KUR tarafından 03-08/03/2021 tarihleri arasında başvurular alınmış ve başvuran adaylar arasından 12/03/2021 tarihinde Üniversitemiz Uğur ORAL (A) Konferans Salonunda noter huzurunda asil ve yedek aday kurası çekilmiştir.
Noter tarafından çekilen kura sonucunda belirlenen asıl ve yedek aday listeleri Üniversitemiz web sayfasında duyurulmuş olup, 15-16/03/2021 tarihleri arasında Asıl adayların evrak teslimi kabul edilmiştir. Asıl adaylardan belirtilen süre içinde evrak teslimi yapmayanların yerine, yedek adaylardan sırasıyla çağrılanların evrak teslimi sürecine geçilmiştir. Yedek aday listesinden çağrılan adaylar aşağıda belirtilen evrakları 17/03/2021 tarihinde Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
- Hasta Bakımı ve Temizliği Hizmetleri Yedek Listesi için Tıklayınız...
Kura sonucu Yedek olarak belirlenen adayların ön başvuru sırasında teslim etmesi gereken belgeler :