T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

03.04.2020 TARİHLİ ÖĞRETİM ÜYESİ ALIMI BAŞVURULARINA İLİŞKİN EK DUYURU
03.04.2020 TARİHLİ ÖĞRETİM ÜYESİ ALIMI BAŞVURULARINA İLİŞKİN EK DUYURU

03.04.2020 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanan Üniversitemiz Öğretim Üyesi alımı ilanımızda belirtilen kadrolara başvurular; "wetransfer.com" adresi üzerinden "akademikpersonel@mersin.edu.tr" mail adresimize elektronik ortamda tüm dosya içeriğini kapsayacak şekilde göndererek yapılabilinecektir. İlanda belirtilen başvuru süresi içerisinde yapılmayan, eksik belgeli başvurular dikkate alınmayacaktır.

ÖNEMLİ NOT: Mail adresimiz üzerinden yapılacak başvurularda gönderilecek olan dosya içeriğinde yer alan belgelerin ıslak imzalı olarak taratılıp gönderilmesi gerekmektedir.

Wetransfer Kullanımı




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr