MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNÜN 11.12.2024 - 15.12.2024 TARİHLİ 4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANLARINA BAŞVURAN ADAYLARIN DEĞERLENDİRME SONUCU
(YEDEKTEN ATANMAYA HAK KAZANANLAR)
657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi uyarınca Üniversitemiz Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği ve Üniversitemizin Mersin merkez ve ilçelerinde bulunan kampüslerinde istihdam edilmek üzere alınacak sözleşmeli personel için 11.12.2024 tarihinde Resmi Gazetede yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanına ilişkin evraklarını belirtilen süre içinde teslim etmeyen, haklarından feragat edenlerin yerine yedekten atamaya hak kazanan adaylara ilişkin liste ekte yer almaktadır.
Yedekten Atanmaya Hak Kazanan Adaylar İçin Tıklayınız.
Yedekten çağrılarak “Yedekten Atanmaya Hak Kazandı” yazan adayların 07.02.2025 tarihine kadar aşağıda belirtilen evrakları Mersin Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Yedekten atamaya hak kazananlardan belirtilen süre içinde başvurmayan veya göreve başlamayan adayların yerine puan sıralamasına göre sırasıyla yedek adaylardan alınacak olup, web sayfamızdan ilan edilecektir.
Belgelerini teslim eden adayların arşiv araştırması sonucunda yerleştirme işlemleri yapılacak ve kendilerine sözleşme imzalattırılmak üzere tebligat yapılacaktır.
Göreve başlatılacak sözleşmeli personel hakkında 657 sayılı Kanun'un 4/B maddesi ve Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar uyarınca işlem tesis edilecek olup, sözleşmeli personelin başka bir kuruma naklen tayini mümkün değildir.
NOT: Evrak teslim süresi 07.02.2025 tarihi mesai bitiminde dolacaktır. Sağlık Kurulu Raporlarının sonuçlanması süreci uzayabileceğinden, herhangi bir mağduriyet yaşanmaması için SAĞLIK KURULU RAPORU DIŞINDAKİ EVRAKLARIN 07.02.2025 tarihi mesai bitimine kadar Personel Daire Başkanlığına şahsen ulaştırılması, sağlık kurulu raporu sonuçlandığında mail ile (idaripersonel@mersin.edu.tr) ulaştırılması gerekmektedir.
Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:
1. Dilekçe (Başvuru sırasında verilecektir.)
2. 2 adet vesikalık fotoğraf
3. Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
4. Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)
5. Adli sicil belgesi (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir. )
6. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Aslı veya noterden onaylı sureti veya Kurumumuzca aslı görülerek onaylanmış sureti)
7. Tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Kurulu Raporunda yerleşmeye hak kazanılan pozisyonla ilgili görevleri yapmasına engel rahatsızlığı bulunmadığı belirtilecektir)
8. Askerlik Durum Belgesi (Askerlik hizmetini yerine getirenler için sevk ve terhis tarihi gösterir belge)
9. Mal Bildirim Formu (Başvuru sırasında verilecektir.)
10. Sigortalı Hizmet Dökümü (E-Devlet üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)
İletişim: idaripersonel@mersin.edu.tr
Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.