T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI KESİNLEŞEN BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU
2024 YILI GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI KESİNLEŞEN BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU

GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI KESİNLEŞEN BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU

            “ Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” uyarınca, YÖK Başkanlığınca yapılacak olan Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına müracaat eden adaylardan sınava girmesi kesinleşen listesi aşağıda yer almaktadır.

 

BAŞVURULAN ÜNVAN

DEĞERLENDİRME SONUCU

MÜHENDİS

Tıklayınız…

ŞEF

Tıklayınız…

MEMUR

Tıklayınız…

 

 

NOT: KONU İLE İLGİLİ DİĞER DUYURULAR BAŞKANLIĞIMIZ WEB SAYFASINDAN YAPILACAK OLUP, WEB SAYFAMIZIN TAKİP EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

 

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup, başvuru yapan adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr