T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

20.02.2024 TARİHLİ 4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANINA BAŞVURAN ADAYLARIN DEĞERLENDİRME SONUCU
20.02.2024 TARİHLİ 4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANINA BAŞVURAN ADAYLARIN DEĞERLENDİRME SONUCU

MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNÜN 20.02.2024 TARİHLİ 4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANINA BAŞVURAN ADAYLARIN DEĞERLENDİRME SONUCU

            657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi uyarınca Üniversitemizin Mersin merkez ve ilçelerinde bulunan kampüslerinde istihdam edilmek üzere alınacak sözleşmeli personel için 04.12.2023 tarihinde Üniversitemizce yapılan ilana başvuran adayların seçiminde “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar” dikkate alınarak yapılan değerlendirme sonucunda; başvuru koşullarını taşıyanlardan Lisans mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP3, Önlisans mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP93 ve Ortaöğretim Mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP94 puanı sıralaması (en yüksekten en düşüğe doğru) esas alınarak, ilan edilen pozisyon sayısı kadar asil olarak hak kazananların isimleri ile ilan edilen pozisyon sayısının beş katı kadar yedek isim listeleri belirlenmiştir.

İlan sonucunu görmek için tıklayınız.

Atanmaya hak kazanan adayların 15/03/2024 tarihi mesai bitimine kadar aşağıdaki belgeleri hazırlayarak; Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Belirlenen süre içinde başvuru yapmayanlar hakkından feragat etmiş sayılacaklardır.

Asil olarak hak kazananlardan belirtilen süre içinde başvurmayan veya göreve başlamayan asil adayların yerine puan sıralamasına göre yedek adaylardan alınacaktır.

Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:

  1. Dilekçe (Başvuru sırasında verilecektir.)
  2. 2 adet vesikalık fotoğraf
  3. Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  4. Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)
  5. Adli sicil belgesi (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir. )
  6. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Aslı veya noterden onaylı sureti veya Kurumumuzca aslı görülerek onaylanmış sureti)
  7. Sağlık Kurulu Raporu (Heyet Raporu)
  8. Askerlik Durum Belgesi (Askerlik hizmetini yerine getirenler için sevk ve terhis tarihi gösterir belge)
  9. Mal Bildirim Formu (Başvuru sırasında verilecektir.)

İletişim Telefonları:

(0324) 361 00 01 (Dahili: 35026-35030-35031-35032)

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr