T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

20.10.2023 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALIM İLANI SINAV SONUCU
20.10.2023 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALIM İLANI SINAV SONUCU

MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNÜN 20.10.2023 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALIM İLANI

SINAV SONUCU

 

           

            Üniversitemizde istihdam edilmek üzere; 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi ile 31/12/2008 tarihli ve 27097 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik” in 8 inci maddesi uyarınca Sözleşmeli Bilişim Personeli pozisyonunda istihdam edilmek ve tam zamanlı çalıştırılmak üzere yazılı ve uygulamalı sınav sonucunda oluşacak başarı sırasına göre toplam 7 ( yedi) sözleşmeli bilişim personeli alınacağı ilan edilmiştir. 

         Sözleşmeli Bilişim Personeli Alımına ilişkin yazılı ve uygulama sınavları 20.11.2023 tarihinde gerçekleştirilmiştir. 

 

 SINAV SONUCUNU GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

 

Atanmaya hak kazanan adayların 01.12.2023 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen evrakları Mersin Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.

 

Belgelerini teslim eden adaylara güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapılacak olup, sonucunda yerleştirme işlemleri yapılacak ve kendilerine sözleşme imzalattırılmak üzere tebligat yapılacaktır.

 

Göreve başlatılacak sözleşmeli personel hakkında 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi ile 31/12/2008 tarihli ve 27097 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik uyarınca işlem tesis edilecek olup, sözleşmeli personelin başka bir kuruma naklen tayini mümkün değildir.

 

Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:

  1. Dilekçe (Başvuru sırasında verilecektir.)
  2. 2 adet vesikalık fotoğraf
  3. Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  4. Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)
  5. Adli sicil belgesi (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir. )
  6. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Aslı veya noterden onaylı sureti veya Kurumumuzca aslı görülerek onaylanmış sureti)
  7. Sağlık Kurulu Raporu (Heyet Raporu)
  8. Askerlik Durum Belgesi (Askerlik hizmetini yerine getirenler için sevk ve terhis tarihini gösterir belge)
  9. Mal Bildirim Formu (Başvuru sırasında verilecektir.)
  10. Sigortalı Hizmet Dökümü (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)
  11. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Başvuru sırasında verilecektir.)

 

İletişim Numaraları:

 

(0324) 361 00 01 (Dahili: 35026-35030-35031-35032)

idaripersonel@mersin.edu.tr

 

 

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr