T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU
GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU
ÜNİVERSİTEMİZ İDARİ PERSONELİNE YAPILACAK OLAN GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ
                SINAVI BAŞVURULARI SONUÇ DUYURUSU

 

 “Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği” uyarınca, Üniversitemiz idari personeline 09 Ekim 2021 tarihinde yapılacak olan Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına müracaat edenlerin başvuru formları Üniversitemiz Sınav Kurulu tarafından değerlendirilmiştir. Yapılan değerlendirme sonucunda, Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına başvuru yapanlardan başvuruları uygun bulunanların ve başvuruları uygun bulunmayanların listeleri aşağıda yer almaktadır.

Başvuru yapanların bilgilerini dikkatli bir şekilde incelemeleri ve başvuru sonuçlarına itiraz edecek adayların 27.08.2021 tarihi mesai bitimine kadar Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup, başvuru yapan adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 




Personel Daire Başkanlığı

personel@mersin.edu.tr

Santral

+90 324 361 0001

Faks

+90 324 361 0766

Faks

+90 324 361 0092

KEP Adresi

mersinuniversitesi@hs01.kep.tr

Dilek, öneri ve şikayet için

personel@mersin.edu.tr